Время в г. Астана 12:30
Прогноз в г.
Поезд «Алматы-Мангышлак» связал ж/д сообщением более 20 станций Актюбинской и Мангыстауской областей
Миллионному пассажиру 2016 года вручен сертификат на бесплатный проезд в поездах «Тұлпар-Тальго»
АО «НК КТЖ» внедряет новые стандарты обслуживания пассажиров
Казахстанцы вдвое чаще стали ездить на поездах «Тұлпар-Тальго»
Запущен поезд «Жезказган-Саксаульск-Кызылорда»
«Бригадирский конверт» - экспресс доставка корреспонденции
Ветеранам ВОВ, войнам-интернационалистам и ликвидаторам Чернобыльской АЭС предоставлются бессрочные скидки
В Казахстане вырос объем пассажирских перевозок
Состоялась презентация новых вагонов "Тұлпар-Тальго" с широким кузовом
Ожидается поставка 149 вагонов «Тұлпар-Тальго» новой модификации с широким кузовом

Мемлекет басшысының Жолдауы

Казахстанское
общество
поддерживает
Послание Главы
государства.

Басқарма төрағасының блогы

АО «Пассажирские перевозки» Қилыбай Нұрдәулет Игілікұлы

Билеттерді онлайн сатып алу

Компания қызметі

Ұлттық тасымалдаушы компания жаңа стандарттарға көшпекші

«Жолаушылар тасымалы» АҚ білікті еуропалық мамандардың қатысуымен қазақстандық сервистік құрамға (пойыз бастықтары, жолсеріктер, билет кассирлері және т.б.) арналған білім беру тренингтерінің басталғанын хабарлайды. Бұл - қызмет көрсетудің озық үлгілерін өндіріске енгізуде мол машықтары бар және жолаушыларға сапалы қызмет көрсетуде көп тәжірибе жинақтаған мамандар.

Халықаралық кеңесші Сандра Куллен әлемдік жетекші әуе компанияларының тәжиребесіне сүйене отырып қазақстандық жолсеріктер үшін арнайы тренинг бағдарламарын түзіп шықты.

Сандра Кулленнің айтуынша сабақтар барысында негізінен, сыртқы киім үлгісі мен кескін-келбеттен бастап, жолаушылармен қарым-қатынас жасау этикасы, жалпы сөйлеу мәдениеті, клиентке бейімделумен бірге шиеленісті жағдайларды шешу тәсілдері де үйретіледі.

Сонымен қатар, қазір ұлттық тасымалдаушы компания жолаушыларға қызмет көрсетудің Бірыңғай стандарттарын жасап жатыр. Ол жолаушыларға ақпарат беру, вокзалдарда қызмет көрсету, билет сату, вагондардың санитарлық жағдайы, пойыздарды жасақтау, сервистік құрам және пойыздарда қызмет көрсету сияқты жеті процессті қамтиды. Бірыңғай стандартты енгізудегі мақсат - жолаушыларға қызмет көрсету саласын реттейтін барлық ережелер мен құжаттарды қазіргі заман талаптарын ескере отырып бір ізге түсіру. Онда белгіленген міндеттер 2017 жылдан бастап каезең-кезеңмен жүзеге аса бастайды.

«Жолаушылар тасымалы» АҚ баспасөз қызметі
www.temirzholy.kz


Дата:  25.11.2016