Время в г. Астана 21:34
Прогноз в г.
Продажа билетов "Астана ЭКСПО-2017" в комплексе с ж/д билетами на супер выгодных условиях
На новый вокзал «Нұрлы жол» прибыл первый международный пассажирский поезд «Самарканд – Астана»
Национальный перевозчик трудоустроит студентов на летний период
Между Алматы и Ташкентом курсирует новый поезд "Тұлпар-Тальго"
Более 900 проводников прошли языковую подготовку
Поезд «Алматы-Мангышлак» связал ж/д сообщением более 20 станций Актюбинской и Мангыстауской областей
АО «НК КТЖ» внедряет новые стандарты обслуживания пассажиров
Казахстанцы вдвое чаще стали ездить на поездах «Тұлпар-Тальго»
Ветеранам ВОВ, войнам-интернационалистам и ликвидаторам Чернобыльской АЭС предоставлются бессрочные скидки
Вводится единая система обращений для пассажиров

Мемлекет басшысының Жолдауы

Казахстанское
общество
поддерживает
Послание Главы
государства.

Басқарма төрағасының блогы

АО «Пассажирские перевозки» Қилыбай Нұрдәулет Игілікұлы

Билеттерді онлайн сатып алу

Компания қызметі

Жолаушылар шағымын қабылдайтын бірыңғай жүйе іске қосылды

Жолаушылар шағымын қабылдайтын бірыңғай жүйе іске қосылды

«Жолаушылар тасымалы» АҚ ҚР Бас көлік прокуратурасы және «Транстелеком» АҚ бірге жолаушылардың ұсыныс-шағымдарын бір жүйеге келтіретін жаңа жобаны іске қосты. Жаңа жобаның мақсаты - пойыздардағы қызметтің сапасын жақсарту және жолаушылармен тұрақты кері байланысты орнату болып табылады.

Бұл жүйе «Транстелекомның» базасында бірыңғай Call-центр арқылы жұмыс істейді. Жүйе жолаушылардың талаптарын қанағаттандыруды, келіп түскен шағымдарды талдауды және олардың көлемін азайту үшін нақты шешімдер қабылдауды көздейді.

Енді кез келген жолаушы 14-33 нөмірін теріп, белгілі бір мәселеге қатысты өтініш-талабын тіркеген соң, өзінің байланыс телефондарын калдырады. Кезек күттірмейтін шағым болса жедел қаралып, мәселенің мән-жайы тіпті пойыздың жүру барысында тексерілуі мүмкін.

Өзге де өтініш-шағымдарды 7 жұмыс күні ішінде тасымалдаушы компанияның қызметкерлері тексеріп, шағымданушыға ыңғайлы формада жауап беретін болады.

Қазірдің өзінде Call-центр арқылы 14-33 нөміріне алғашқы өтініштер түсіп, оларға тиісті жауаптар беріле бастады.

«Жолаушылар тасымалы» АҚ баспасөз қызметі


Дата:  06.06.2017