Время в г. Астана 13:13
Прогноз в г.
На международные поезда установлены скидки до 55%
На Международном пассажирском форуме в Астане обсуждены перспективы развития пассажирского сообщения
Проводницу Алтынай Рамбаеву наградили за спасение жизни ребенка
Состоялся запуск скоростного поезда «Астана-Уральск»
Между Алматы и Ташкентом курсирует новый поезд "Тұлпар-Тальго"
Более 900 проводников прошли языковую подготовку
Поезд «Алматы-Мангышлак» связал ж/д сообщением более 20 станций Актюбинской и Мангыстауской областей
АО «НК КТЖ» внедряет новые стандарты обслуживания пассажиров
Казахстанцы вдвое чаще стали ездить на поездах «Тұлпар-Тальго»
Состоялась презентация новых вагонов "Тұлпар-Тальго" с широким кузовом

Мемлекет басшысының Жолдауы

Казахстанское
общество
поддерживает
Послание Главы
государства.

Басқарма төрағасының блогы

АО «Пассажирские перевозки» Султанов Арман Турлыханович

Билеттерді онлайн сатып алу

Компания қызметі

«Жолаушылар тасымалы» АҚ қызмет сапасын көтереді

9 ақпанда «Жолаушылар тасымалы» АҚ басшысы Арман Сұлтанов 2017 жыл қорытындысы мен 2018 жылға арналған тапсырмалар бойынша кеңес өткізді.

Кеңесте Компания филиалдары мен еншілес кәсіпорындары басшыларының есебі тыңдалды.

Компания басшысы «Жолаушылар тасымалы» АҚ қызметінің тиімділігін көтеруге назар аударып, жолаушыларға қызмет көрсету сапасына тоқталды.

«Бәрінен бұрын, персоналдың қызмет көрсету сапасын көтеру керек. Халықаралық мамандар мен шеберлерді тарта отырып, персоналдың біліктілігін көтеру, оқытуды қамтамасыз ету керек»,-дейді А. Сұлтанов.

«Біз жолаушы яғни тапсырыс иелеріне қызмет көрсету кезінде өзіміздің көзқарасымызды түпкілікті өзгертуіміз керек. Ұлттық тасымалдаушы «Бәрі де жолаушылар үшін» тәртібімен заманауи талаптарды ұстануы тиіс»,- деп атап өтті А. Сұлтанов.

Компания басшысы биылғы жылға арналған басым бағыттарды белгіледі. Оның ішінде қызмет көрсету сапасын жақсарту, пойыздарға қызмет көрсетудің жаңа стандарттарын енгізу, жылжымалы құрамды заманауи талаптарға сай етіп жасақтау қарастырылады.

Оның сыртында шығындарды барынша азайту, мультимодальдық тасымалдауды енгізу, электрондық билет сату технологиясын өндіріске енгізу жайы айтылды.

Жыл қорытындысы бойынша жолаушылар тасымалдаудағы үздік бөлімше анықталды. «Оңтүстік» өңірлік филиалына ауыспалы Ту тапсырылды.

«Жолаушылар тасымалы» АҚ баспасөз қызметі


Дата:  09.02.2018
закрыть

Құрметті жолаушылар!

«Казкоммерцбанк» АҚ және «Қазақстанның халық банкі» АҚ қосылуына байланысты https://bilet.railways.kz/ и https://epay.railways.kz сайттарынан сатып алынған электронды билеттер үшін ақша төлемдерін қайтару мерзімі 10 жұмыс күніне созылуы мүмкін.


Егер сұрақтарыңыз болса «Қазақстанның халық банкі» АҚ-ның байланыс орталығына 7111 номері бойынша (ұялы телефоннан қоңырау тегін) хабарласуларыңызға болады.Қолайсыздық үшін кешірім сұраймыз.